Ämne: v64 SOLÄNGET
Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-14, 20:53   #46
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Det går ju inte det här. Jag är 31 år gammal och iallafall medel för min ålder när det kommer till att lära mig nya programvaror. Men jag fixar inte att spela via den här sidan. Det går inte. Jag får ingen ordentlig överikt på läget trots att jag sitter på en 17" laptop, det finns ju inte!!! Den är sämre än när jag beta-testade för ett halvår sen, hur lyckas man! Och man släcker båda gamla sidorna på en gång!!!!! Undrar hur stort omsättningstappet blir. Ett antal tusenlappar per vecka mindre från undertecknad iallafall så länge det ser ut så här.

Lägger en DD nu och sen loggar jag ut på obestämd tid. Inte för att bojkotta för att få till en förändring utan för att jag helt enkelt inte klarar av det här upplägget. Blir det V75-jackpott ska jag plåga mig att läsa på och lägga bolagsspel men annars väntar jag in en ordentlig reform av sidan innan jag börjar spela igen. Även om man inte ska spela är ju det här en katastrof, man tappar ju sugen att ens läsa startlistorna och följa loppen när det ser ut så här

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat