Ämne: v64 SOLÄNGET
Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-14, 21:07   #56
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Pihlström.... "Kommer pulla efter måll!! 1.11 går den idag!!"

Motbuden galopp och varvet på 13.... Jävla pajas!
Vem lyssnar på de tränarintervjuerna med honom? Det enda som är intressant är om det ska backas eller köras. Och den där kusen backar man inte med så inte ens det behöver man kolla upp. Antingen sticker den undan eller så kväver den sig eller hoppar, det är så enkelt.

Okej så första DD gick bra. Men så vill jag ju se vad det blir för eventuella odds med de jag har i andra:

Så jag går till startlistan igen för att se de highlightade oddsen jag spelat på. Nej. De tog bort den grejen. Om jag inte har det i huvudet vilka komber jag tog får jag gå in på mina spel. Trycka på kvittot. Trycka på en till knapp för att ens se hur mycket jag la på varje komb om jag inte har det i huvudet. Memorera lappen, för man kan ju inte ha den uppe som tidigare. Gå tillbaka till DD-startlistan. Skrolla långt åt helvete ner, eller klicka på minimera startlista-knappen och ändå behöva skrolla bra långt ner. Kolla mina odds.

Gamla sidan:

Jag ser det direkt på de upplysta komberna i oddsfliken på startlistan jag har uppe samtidigt som loppet går på högersidan av skärmen. Lappen har jag också uppe där om jag nu inte har koll på min insats.

Det här har inte med IT-kunskaper att göra. Det har med användarvänlighet att göra. Och den här är så mycket sämre än den förra att det är skrämmande.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat