Köper och säljer mycket oftare än varje kvart, går ofta in på skador och när marknaden börjar rasa ordentligt. Man ska inte exponera rött för länge då kan man straffas rejält. Idag satt jag helt fel på Uruguaymatchen, men det ordnade sig, tack vare att Uruguay var så stabila men Sydafrika gjorde det jobbigt defensivt.
Efter mål rasar marknaden enormt, det e bästa läget att köpa UNDER och sen sälja efter mål. Jag kan inte sälja efter vissa tider då e man ju en pajas, måste se matchbilden, det e händelser under matchen som avgör. Man har tankar om en matchbild innan en match, man kör det i badkaret, men när matchen spelas kan det var helt annorlunda.
ex. på match som jag var inställd på att inte trada på var Hollandsmatchen, men det såg segt ut och danmark var extremt defensivt så jag gick in.
Tyskland spelade med hög fart och one touch inte alls läge.
Chilematchen var lite läskig ett tag eftersom chilenarna var riktigt snabba och ettriga, det fanns lite läge senare.
Jag tradade på Braslienmatchen, det trodde man inte.
Jag förvånas av att så många spelar ÖVER i VM, och de ger inte upp, fast det inte håller i längden.
I tredje omgången kommer det antagligen bli massa taktik och det e också bra för tradingen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|