Jag har hållit på med Joker sen starten. Måste väl ha varit på 90-talet. På Roars tid. Det jag gillat mest med Joker är gränssnittet. Otroligt lättjobbat och överskådligt. Men jag måste hålla med om att det var länge sen det hände något vad gäller nya funktioner. Hur många år tog mac-versionen? Så fort man framförde önskemål fick man höra "när vi har gjort klart macen". Sen blev det webversionen...
När det gällt nya funktioner har man också gömt sig bakom att det ska vara "enkelt". Men det är väl bara att ha ett defaultläge och kunna bygga på efter vad man vill ha, eller vad säger ni som är programmerare? Om inte borde man väl kunna göra en PRO-version. Känns mest slött faktiskt.
Jag har genom åren även provat Toto Pro, HTP och Copema. Med all respekt för er som ligger bakom dessa program så var dom i min smak väldigt svårjobbade. Jag är bortskämd med enkla gränssnitt. Synd eftersom det verkligen skulle behövas en konkurrent till Joker - fler funktioner men ändå användarvänligt.
Satt förresten och kollade på webversionen och hittade inte hur man kan föra över streckprocenten till poäng???
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Migge (+5)
|