Citat:
Ursprungligen postat av sedon
Är du alltså en så dålig spelare att du räknar dina spel som förluster
, i så fall spelar det väl ingen roll om t.ex lopparkivet är lite besvärligt att använda för det känns ju som att du inte använder det rätt ändå!
Nää lägg ner lite tid på att bekanta er med nya sidan istället för att bara gnälla på hur dålig den är, ska bli kul att se vem som ger upp först, sönderspelade travtorskar eller ATG!!
Naturligtvis finns det saker som kan göras bättre och det kommer säkert att bli ändring även från ATG:s sida framöver.
|
Ja så kan man också se på saken. Bra svar. Ja jag brukar kunna skicka in en massa onödiga spel mitt i veckan som jag skiter fullständigt om jag vinner eller inte på och de slipper jag nu. Men är inte speltorsk. Rinner över ibland på kontot och då kan jag lika gärna spela bort dem eller supa upp dem istället för att göra något onödigt för pengarna.Men du kan ju sitta med dina Harry Boy kompisar och tycka att sidan är jättebra om du vill. Självklart kommer man att vänja sig. Man måste om inte annat eller helt enkelt ge fan i att spela. Just nu väljer jag det sista.