Ämne
:
Åsnorna på ATG och "Nya sidan"
Visa ett inlägg
2015-09-16, 20:44
#
4
Strappa71
Reg.datum: jun 2011
Sharp$
: 1400
Citat:
Ursprungligen postat av
ExtremtRik
Vilket skräp
Stora missen, brakfelet:
Att försöka ha samma UI mot små telefoner som mot webläsare med stora skärmar.
(egentligen 10 på femgradig skala)
Mindre saker som borde gå putsa på:
* Stammar. Borde gå att se antingen anpassat (att föredra) eller åtminstone med den view man får när man klickar en häst, men nej, ytterligare två klick bort; mer info och fliken stam
Stammar är det jag personligen har mest utbyte av och många med mig som följt travet länge.
Stammar är otroligt givande för att föreställa sig hästens egenskaper och det jag använder precis hela tiden,
och så mörkar ÅSNORNA detta
* Vilka spel som finns tillgängliga på loppet, ska inte behöva klickas fram tycker jag men kan ha fel.
* När man klickar fram ett enskilt lopps resultat behöver man även ta fram en almanacka i annan flick för att kunna dra sig till minnes tex vilken
veckodag
(och därmed tävling som man kanske sett) exempelvis den 7 augusti är,
och nej de skriver inte ut veckodagen
.
(egentligen inte lika knas som stammarna men å andra sidan löjligt enkelt avhjälpt...
Total bedömning: 4 "rants".
....
Att fyllas på och slutligen informera ATG om dessa brister.
Att se vilka spel som finns tillgängliga på ett lopp ( och en hel tävlingsdag på en bana! ) fanns det redan en perfekt lösning på.....på Classic.atg.se innan man började med V86Xpress. ( Ursprungligen valde man bana först och sedan spelform ).
Ett mini-plus för "nya sidan" är att det går att välja själv om man vill ha "bana-spelform" eller "spelform-bana" med "upp-ner-pilarna" som sitter till höger precis mellan dessa. ( Men det ursprungliga på Classic var det optimala enligt mig ).
(+1)
Strappa71
Visa allmän profil
Spreadsheets
Skicka ett privat meddelande till Strappa71
Hitta fler inlägg av Strappa71