Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-17, 12:38   #59
spiifii

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Kör en gnällare igen!
När jag blev medlem på den här sidan för drygt ett år sen var det sjukt trevligt att sitta och läsa era trevliga kommentarer och vuxna diskussioner. Nu gnäller ni i 2 sidor över vem som kan spela trav och vem som inte kan spela trav. Kan inte ni nämna vad som är rätt och fel? Förutom att hitta vinnaren i alla lopp? Loppscenarion och allt det där är väl upp till spelaren att bedöma? Oavsett om du inte håller med så kanske han/hon kan skratta dig rakt i ansiktet när den får in 7/7 avdelningar på v7an medans du har analyserat sönder ett lopp och blivit helt snurrig i bollen
Skapa en trådjävel om ni ska snacka rätt och fel sätt att spela!
Tack för mig!

Okej då ska vi se vad jag har för tips till omgången då;

Avd.1 Danne Edel befogad favorit med två raka på lång distans! Parentei Ans är väldigt intressant om barfota! Annars kan det faktiskt smälla i det här loppet! Mellby Amiral kanske? Går bra emellanåt på lång distans!

Avd.4 vill jag flagga för Rickard Svanstedt och Lass North Star. Oförskämt låg procent! Matchar tiderna med de andra i fältet hyfsat och klaffar det lite från spår 7 så tror jag det kan gå

Global Patriot i sista. Vinner både bakifrån och framifrån på 1640&2140 så med i matchen lär han vara!

Spikar i omgången får bli Thai Broadway och Lome Brage. Eventuellt Global Patriot i sista också. Vi får se!

Lycka till alla glada!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Torstens (+2), abstruse (+50)
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat