Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-17, 17:15   #63
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vilket tror du haft mest inverkan på oddsändringen?

1) Att du skrek ut dem?

eller

2) Andra tunga spelare ( olika media och andra som uttalar sig ) har upptäckt samma plusfaktorer som du har gjort och att hästarna närmar sig sin korrekta spel%?

Jag håller såklart med om att hitta tidiga, lågt spelade idéer och sedan se dem rusa uppåt i spellistan är bland det tråkigaste som finns.

Givetvis måste man börja i tid med analyserna om man ska hinna med hela omgången. Men det är nog bäst att vänta med att avgöra vad som är fynd och inte till lördagen.

När man hittar sin "idé" är det bra ( för mig nödvändigt! ) att sätta upp en gräns för spel%en där jag inte tycker att den är särskilt intressant längre.
Jag tror inte, att mina inlägg på sharps påverkar oddsen i någon högre grad. Så mycket ego har jag inte. Vad gäller Lome Brage steg strecken vid ca 150' i omsättning från 12 % till 31 (nu 33) på några timmar till stor del beroende på att atg skickade ut en intervju med Midtfjeld, där han sa han skulle köra till spets och att han slagit Tekno Odin flera gånger förut. När jag såg loppet på Bjerke i söndags med storfavoriten Tekno mot Lome m fl tyckte jag det var intressant för sharps att tidigt delge mina synpunkter. Men visst - vi kan ju starta upp V75-snacket på fredag em.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat