Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-18, 17:41   #3337
pittaluga

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Varit lögn i faan för oss att hitta rätt rad den senaste tiden... stolpe in nu tack!!

Halmstad:0,1,2
Falkenberg:0,1,2
-max 3 mål i matchen!
u-tips:1

Ängelholm:0,1
Jönköping:0,2,3,4
-minst ett mål i matchen!
u-tips:2

Ipswich:1,2,3
Birmingham:0,1,3
-minst 2 mål i matchen!

Getafe:0,1,2
Malaga:0,1,2
-max 3 mål i matchen!

-minst 1 u-tips, max 3 måste sitta!
-minst ett lag måste vinna med minst 2 mål!
-minst 3 hemmamål!
-max 3 lag som nollar!
-minst 3 bortamål!
-minst 2 lag som gör minst 2 mål!

Blev visst en del reduceringar idag... hoppas vi är rätt ute!! 5832rader--->2241rader

Kom igen, nu kör vi!!!

Trevlig helg

http://liverattning.se/bomben/2015-0...pottsbombbolag
Ja, dags för vinst nu

Menar inte följande som kritik mot dig (One) eller någon annan enstaka person utan vill mest bara se hur folk tänker. Jag har vart inne på det här förut, men min idé om ett bombenbolag är ju att man ska kunna ha råd att gå för de större pengarna och chansa bort en del favorittecken. Därför tycker jag det blir fel när vi som idag i HBK-FFF och Get-Mal har de tre mest streckade tecknena på varje lag. Jag tror också att de matcherna kommer bli målsnåla och att den här raden sitter oftare än andra. Men personligen skulle jag hellre chansa bort något tecken, jag vet dock att inte alla gillar så kallade stakethål.
Det är en svår diskussion för vi har valt att spela alla rullpottar, men ibland känner man ju på sig på förhand att det kommer bli sämre utdelning. Men ibland upplever jag att vi hamnar i ett läge där vi går för att få in raden så ofta som möjligt snarare än att jaga bra utdelning på spelvärda tecken.
Tror jag har haft uppe detta exempel förut men tittar man tillbaka på bolagets bästa tid, våren 2013, så gick vi betydligt hårdare för att få bra utdelning.

Återigen så är det ingen kritik utan mer en öppning för diskussion oss medlemmar emellan. Jag är inte speciellt aktiv i vilka rader vi lägger, jag vill försöka lägga mer tid men ofta finns inte tiden. Men det finns ju fler som bara finns med i bakgrunden, vad tycker ni?

Nu avslutar vi denna helgen med tre vinster!

Mvh/Simon
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat