Tråkigt med så många kommentarer som inte har med omgången att göra. Kan ni inte hålla dessa i annan tråd?
Lite tankar inför i morgon:
1: Danne Edel vinner om barfota men det är väl inte troligt? 15 klart förstastreck för mig och möjlig chansspik. 5 är en favorit men mkt skrik på den.
2: Luktar omstarter och en del galopper. Var tidigt inne på 9 men Björn baissar. Kan omöjligen spika 6. 11 är mitt förstastreck.
3: Björn positiv men känns som den behöver visa mer innan jag spikar. Heltäckt på 1,7,9,10?
4: Tar emot att spika storfavoriten även om Jakobsson brukar vara bra på Färjestad. Men hästen bommade väl som storfavorit för ett tag sedan? 1,3,10 första motbud.
5: Inne på att spika Lome Brage men verkar inte vara ensam om det.
6: Tror inte alls på NTBL. Så förmodligen vinner den... Hur är egentligen skallen på 3? 10 skriks det om mkt och den ska med. 4 kan vara bara bäst. Borde inte 2 vara mer streckad?
7: Svag favorit som det känns. 5 solklar förstastreck och ev. spik. 3 och 10 känns som måste vid gardering.
Så nu är det bara att spika NTBL, Mr Lindy och sedan Hollywood Maker eller Tekno Odin så är ni hemma