Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-19, 02:34   #145
parsalian

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 194
Standard

Mina Tankar denna vecka. ( med risk o bli långrandig)

Lopp 1 Danne Edel givetvis bästa hästen men såvitt ja vet så blir det barfota fram, vanlig vagn och helstängt. IMO hans bästa distans är 2640 även om han var dyngbra sist på 3k. Vågar inte lämna utanför, den här hästen har ja följt en längre tid än de flesta tror ja. Men ja känner att ja rankar den inte först , inte idag, inte med finaler på g, inte på 3k o med bakskor. Ja tror många inte inser vad pass bra Pantarei Ans är, den borde ha topp chans här så ja rankar den först, den e relativt bortglömd med o ingen snackar om den? det förstår iaf inte jag. Kuskplus mot sist, etc. Javier palema ska smygas säger de, men jorma brukar inte hålla igen så den tror ja kommer o gasa lite o göra det lite surt för en del, given på min lapp. En man måpste tänka lite på e goops stallform dock.. även om ja personligen inte tror på piraya så måste man räkna in goop-faktorn där. Mitt drag är iaf Pantarai här ( jo ja streckar huge star med, o kanske resaca oxo )

Lopp2 Mkt minus på santiago bi. bakspår etc, inte en lysande match sist! Men han har bakspår nu o de betrodda har springspår. Norrbagge leder volten o det kan bli en omstart eller två, då är spår 9 rätt bra helt plötsligt. Skor runt om på santiago. mja, men goop har vunnit 1/3 av sina lopp i september eller nåt så den e rätt tidig... Går med samma huvudlag som 20/8 med när den vann har ja för mig. Mr sethos tror ja kan va en luring här som är rätt osynlig. Global rebellion ska man väl ha med rätt tidigt med antar ja.. nurmos kommer inte med kattpiss, tror det va jänkare med kanske?

Lopp3 Min tidiga första häst var Overtaker by sib. Så nu kan ja inte spika Ivar sånna all im saying. ja tar 4st här gissa vilka....

Lopp4 För mkt som talar för Fossens bonus. Visst att orakel face KAN vinna det här men ja finner det långsökt, men man kanske tänker om imorrn när skoinfo e ute etc. Heartbreaker VS snackas det mkt om, den tror ja e chanslös oavsett förlopp.

Lopp 5 Lome brage måste va min första här med spets chans. Men säg att 2 blir strukna på framspår.. då har föynland kongen spetsläge... då jävlar kan han rinna undan med. men schas för nu iaf på den. Myllarfaks blir min andra häst här, kusken är ett litet frågetecken egentligen, 7% vinst i år.. Inte optimalt men. jänkare på den iaf, och bro ffg. Måste streck på mina lappar. Hulte vore kul om den går bro... då e den streckad oxo

Lopp 6 Trixarn spets o slut Det e ja inne på men ja vågar nog inte riktigt gå på det. Här känns det som ja missat nåt med. Pingus vang är det den felande länken till 7rätt denna vecka tro? lät som prepare o smyg etc men fan alla har med den o en del spikar den fan så ja fick jobba in den från sista rank typ. Märks imorrn om man gjorde rätt !

Lopp 7 antingen sos på Lindy eller så är det rätt öppet. En sak som ja iaf tänkte på är att digital product klådde xlint chili trippel(det e den bra Xlint) ( förvisso open stretch ) men ändå. Chili e en häst ja spikar/spikat.. så då vill ja inte åka på denna iaf. chatain har ja fått jobba in i systemet med, ja trodde det var en stayer.. men kanske inte.

PS Jag postar också rätt sällan om nu nån vill klanka ner på det , men anledningen till det är att det är så jävla många pulver som trollar här så man orkar bara va med o kika då o då sen blir man för förbannad att man inte kan koncentrera sig.. Så det e bättre att inte komma hit(o det går oftast bättre när man slipper masa skitsnack). Kom tillbaka idag efter några månaders paus o ser det har inte direkt ändrat sig.. Första 7 sidorna var bara gnäll om att folk inte kan spelvärde och/eller väljer spikarna på fel sätt.... Lol.. Vafan blir det.
parsalian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat