Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-19, 15:22   #3348
pittaluga

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
& han är mångmiljonär vid det här laget?? �� Känner igen det där uttrycket från många bekanta, de har dock ändrat strategi efter att ha insett att du ibland behöver få påfyllning i kassan för att hålla skutan vid liv. Nu säger jag inte att det gäller detta bolag, vi satsar 150 kr var vilket jag hoppas o tror alla har råd att avvara, men vill samtidigt lyfta fram vikten av att även mindre vinster är nog så viktiga för att ha en balans på alla plan.
Det vet jag inte om han är

Fattar vad du menar och självklart är det så, och som jag skrev igår så trodde jag också på en målsnål omgång. Men efter att ha jobbat i butik med svenska spel under många år tidigare i mitt liv så vet jag också hur vanligt det är med stående rader även på bomben. I princip ingen av de jag har sett har andra tecken än 0,1,2 på någon match.

Gällande dagens omgång så tror jag HV kan få problem med alla sina skador igen. Det blev bara torsk med 3-2 borta mot SAIK men det var en match med oerhört mycket utvisningar, Växjö gjorde väl inte heller någon bra premiär men såg bättre ut i andra halvan av matchen. Tror på 0,1,2-1,3,4,5 i smålansderbyt.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat