Avd 1. Eketorpets tess är en av mina favoritston, den kommer inte med på systemet idag.
Air Frame startsnabbaste hästen från bästa spåret borde vid maximal laddning ta ledningen.
Youana var dock startsnabbare än vad jag trodde. Höll lätt ut Eketorpet från invändigt spår sist. Tror den kan ta en längd på Eketorpets med eller utan skor.
Skulle det bli solfjäder och Eketorpet hålla upp ledningen så tror jag det kommer kosta 1.08, och då kommer med Melander med Talk the talk och då är det över.
Avd 3 . VBH, som ska vara bättre idag tror jag har minst 50 procents chans att ta ledningen av Knows nothing. Spår 5 är som vi alla vet ett perfekt startspår. Borde spika men kanske måste dubbla med Ringo.
Avd 5. 5 Alexes Cubano borde spetsa lätt från sitt spår. Balero är bara medel kanske blir snabbare av jänkarvagn idag möjligen. Alexes spetsade från 7e sist i auto. Emil med Jorma har spår två och jag tror att det blir svårare, samt så tycker jag att Alexes är rappare ut.
Sen vorde det skoj om Alexes och Air Frame kördes i spets oxå, sån tur har man väl ej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|