Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2015-10-04, 22:31   #691
matchingbetisover
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Caleb Visa inlägg
Du verkar vara en riktig hejare på matched betting! Jag har spelat igenom de flesta sidor som riktar sig mot svenskar. Alltså de som gör reklam på svenska sidor. Nu är det rätt tomt och reloadbonusarna haglar inte över mig direkt.

Har du kört igenom erbjudandena på bloggen du länkar till?

Härligt att se lite aktivitet i forumet gällande matched betting förresten!
Svenska sidorna då menar du betsson unibet, expekt, comeon 365bet , ladbrokes, nordicbet och så?

Alltså jag började smått på utländska sidor så jag är inte klar med de svenska ännu men även när man är superklar med alla öppningserbjudande så haglar det ganska friskt med freebets kontinuerligt. Även om en sida kanske inte har något smarrigt öppningserbjudande är det bra att vara reggad på så många sidor som möjligt då de rätt som det är kör ut en kampanj för att locka tillbaks kunderna..


Det är safe att köra mer än expext, betsson och unibet. I värsta fall måste du skicka in pass, kontoutdrag och utdrag från skatteverket.
Ibland måste man läsa villkoren för att ta reda på om svenska kunder är inkluderade men generellt sett gillar bookies svenska kunder, mycket värre om du bor i rumänien..

888 har goals mean more, 200 där varje helg, sen paddypower kör nu 200kr där varje helg. idag hade 365bet 300kr

Om du kollar in på den bloggen varje dag så hittar du erbjudanden.

Tonybet verkar superseriös de har 100$ öppningserbjudande


Mitt mål är att köra igenom alla bolagen som har EU licens sen göra precis som han som driver bloggen. Nu finns det vissa bolag som är uteslutna för svenska, som betfred, totesport, skybet och det är ju synd men så å andra sidan har vi svenska sidor som inte de har.

Många bäckar små. Garanterad vinst är det och jag gillar garanterade saker därför är matched betting superbra.

Oddsmonkey
matchedbettingblog
och smarkets- bästa exchangen där är 2% kommission och jävligt snygg
lite smalare marknader än betsson men 6.5% är fan för högt för mig. ful sida dessutom
tre mycket bra sidor som räcker mest hela vägen.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-10-04 klockan 22:51.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat