Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2015-10-07, 01:49   #696
matchingbetisover

matchingbetisovers avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1642

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billyju Visa inlägg
Alright! Men om man har som mål att alltid få över pengarna till sin exchange. Då tjänar väl spelbolagen på det? En tusenlapp in på spelbolaget - tvåtusen kronor att spela för. Men jag vill ju förlora de två tusen på spelbolaget och istället få över pengarna till min exchange. När jag får över mina pengar får spelbolaget tillbaka bonusen + min tusenlapp. Exchangen får kommisionen på min vinst. Alltså tjänar väl alla tre parter på det? OM man nu kör en sådan strategi där man satsar allt på att få över pengarna till exchangen. Eller tänker jag fel?
Jag har alltid som mål att förlora på bookien det är det bästa som kan hända, för då kommer pengarna direkt till Smarkets som jag använder då de har 2% kommission, använder bara betfair i absolut nödfall.

Men i ärlighetens namn har det typ alltid slutat med att jag fått omsätta pengarna och i slutänden hämtat ut hos bookien.
För det är lika svårt att hitta förlorande matcher som vinnande. Men det blir ju såklart att man försöker hitta förlorande spel för varje förlust är som sagt välkommen. Men det går inte kontrollera, det viktiga är att man inte slösar bort pengarna på dåliga odds.

Bolagen förlorar på det för om alla skulle gått in och bara omsatt bonusar skulle de tillslut gått i konkurs.

Man får ha lite tålamod och hitta bra odds. På samma sätt som du hittar surebet så letar du nu efter odds, ibland hittar du tom surebets och då går du plus men oftast blir det minus. Själv är jag ganska noga och vill helst ha max 0.05 avvikelse.

2.05 på bookien
2.1 på exhangen.

Nu tex väntar jag till på torsdag för då rullar det in ett par bra matcher som har fina odds. surebets tom

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-10-07 klockan 01:59.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat