Dagens EM-kval,
Har ett gäng matcher som jag tippat på i dagens EM-kval matcher, trots att jag egentligen tycker EM-kval uppehåll är en styggelse som bara tar tid från och avbryter klubbfotbollen som är så mycket intressantare. Har fortfarande inte fattat hur man klipper in spel från spreadsheet snyggt så kör oldschool.
Skottland-Polen, Lewandowski målskytt. 2.30
Skottland-Polen, 2 DNB, 1.91
Funderade länge på hur jag skulle lägga mitt spel i denna matchen och var inne på både rakt spel på Polen och över 2,5 men landade till slut i att spela på en Lewandowski tokform och säkra lite med 2 DNB. Polen har mycket att spela på då de har en liten chans att ta förstaplatsen från Tyskland och måste hålla Irland bakom sig som är 2 poäng bakom. Lewandowski har gjort 10 mål på 8 matcher hittills i kvalet och har vart i galen målform i ligan med Bayern.
NordIrland-Grekland, 1, 2.4
Rumänien-Finland, 1, 1.7
Ungern-Färöarna, 1, 1.3
Irland-Tyskland, 2, 1.5
Resten av matcherna har jag försökt välja ut hemmalag som som helt enkelt ska vara bättre fotbollslag änsina motståndare. Grekland har usla resultat i detta em-kvalet somtidigt som Nordirland har spelat riktigt bra, är obesegrade hemma och slog Grekland borta med 2-0. Det ser ut som om de kommer sakna Lafferty,vilket jag antar är orsaken till det höga oddset, men jag ser fortfarande stort värde i 2.4. Tyskland borta mot ett skadedrabbat Irland borde vara klassskillnad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|