Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
|
Hmm, när jag först la ögonen på startlistan såg det väldigt svårt ut. Nu när jag ett par dagar senare ritar ner en ram som normalt sett brukar bli jättestor till att börja med så ser den ut som ett litet ankhuvud. Så nu blir det mer som att jag ritar ner hästarna det ska viktas på först och fyller på efteråt. Väldigt bakvänt. Frågan är bara var man ska fylla på.
4,5
1,3,5,8
1,2,3,5,6
1,5,6,7,8,9,11
3
6
2
Ser nu när jag tittar på strecken att jag "missat" 3 favoriter. Får väl plita med dem och sätta maxkrav på en iallafall. Även om man ska gå på egna idéer så får man väl kanske ge kollektivet lite cred iallafall och inte plocka bort dem man inte tror på fullt ut.
Iskallt speltekniskt att börja gadda på i sista så som strecken sitter så där får det bli spik iallafall! Spiken på Usain känns också väldigt bra, men där är det ändå mer läge att gardera med utgång eftersom loppet är så ojämnt spelat. Sto-SM är visst också brutalt ojämnt streckat så där får det nog bli påfyllnad på ramen också.
Ok så nu ser den lite mindre ankig ut. Mer som en liten pil*...
4,5
1,3,4,5,8
1,2,3,5,6,10
1,5,6,7,8,9,11
1,3,4,5
1,2,3,4,6,11
2
* http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4525900