Visa ett inlägg
Gammal 2015-10-13, 20:36   #17
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Då har vi två veckor kvar och det börjar bli hög tid att snickra ihop ligan.

8 är väl minsta antal deltagare som går att köra med och eftersom vi är 9 stycken anmälda nu så borde det ju kunna bli av. Det bästa vore ju dock om vi kunde bli 10 stycken så att ingen behöver kliva av. Så finns det ingen mer som kan vara intresserad av detta? Anmäl er direkt isf!

Arch är admin för den ligan som vi har använt tidigare. Kan Arch dra igång en ny säsong på den och bjuda in eventuella nya medlemmar eller ska jag skapa en helt ny? Genom att aktivera den gamla så kan du ju skicka mail till dom som varit med tidigare och då kanske vi kan hitta någon mer deltagare på så vis.

T.e.x Mr.Hansson skulle kunna vara intresserad. Han var med tidigare i NBA och när vi aktiverade den nya säsongen i NFL fantasyn så vaknade han till liv och ville vara med i NFL efter att han fått mail om att ligan var aktiverad men tyvärr så var det redan fullt då.

http://games.espn.go.com/fba/leagueo...&seasonId=2015



Vi behöver väl annars spika drafttyp och datum samt hur hög insats vi ska ha.

Personligen kan jag drafta i stort sett när som helst men söndagskvällar brukar väl i regel vara lämpliga för dom flesta. Så vad sägs om sista söndagen innan säsongen drar igång vilket då blir den 25:e oktober? Funkar det?

Jag röstar för 1000 kr i insats och så röstar jag för auction draft men snake går lika bra om fler önskar det.

Så först, se till att gräva fram en 10:e deltagare, det vore ju skitbra och sen får ni vädra era åsikter angående draft och insatsnivå.

Det är viktigt att alla ger livstecken här så att vi ser att alla som anmält sig faktiskt tänker bli med. Så skriv ett inlägg!!!

Så snart vi bestämt hur hög insats vi ska ha så skickar jag via PM ut hur ni ska betala så att vi hinner lösa betalningen innan draften!

Ska bli jäkligt kul med NBA fantasy igen!

Senast redigerad av Lazlo den 2015-10-13 klockan 20:38.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat