Ämne: V75 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-10-18, 20:19   #11
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

En snabb titt på startlistan. Har dålig koll tyvärr då jag endast haft tid att kolla trav på lördagarna sedan i somras. Omgången lite av en besvikelse. Flera av loppen blev precis fulla och man hade väntat sig mer av denna Jägersro omgång som brukar hålla högre klass.

V75-1

Huge Star är väl klar för finalen efter vinsten senast. Zinedine Bob startsnabb har jag för mig och kanske den som spetsar och släpper till megafavoriten Shadow Woodland ? Perfekt distans för den. Orosmolnet är om den får Ludde med Vici Lane i dödens efter en kort bit.

V75-2

Rätt dåligt klass 1 försök. Total Value imponerade stort på Åby senast. Nu spår 8 och klar för finalen 14 nov. V Star spår 1 och en väldigt fin rad förutom senast. Inte sett dom loppen så kan inte värdera chansen på V75 just nu.

V75-3

Härligt med sådana här 3140 m lopp över flera volter på V75. En grundregel säger att man alltid ska leta vinnarna i dessa långlopp över flera volter på startvolten på Jägersro. Kanske United KK på fina resultat från Danmark men har som sagt inte alls samma koll på travet längre som i våras. Så här blir det rätt många timmar i lopparkivet för att skaffa sig den.

V75-4

Stoloppet sportsligt ett mediokert race vad jag kan se. Verkar vidöppet. Hittar ingen vinnare.

V75-5

Trevligt och spelvänligt klass 2 försök ser det ut som. Var lite snack om Pharaon Face senast trots spår 12. Nu är det bättre läge. Dags för Untersteiner att rycka skorna och sätta på bike ffg på Staro Hangover ?

V75-6

Detta borde väl Scellino Luis vinna. Skitspår senast på Åby när det inte lät uppåt. Nu Erik igen och perfekt spår.

V75-7

2640 m och bra spår. Detta vinner Joakim Lövgren lätt med världens troligen bästa häst just nu över lång distans. Men spelvärdet lär inte vara i närheten av vad det var senast på Åby.

Lycka till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+5), asgaya3141 (+5), mijo14 (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat