Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Vi får hoppas att det blir så. Om de gör som Svenska Spel med Drömvinsten så får alla vara med och betala vare sig man är med i sidospelet eller inte. I praktiken går det ju inte att stå över Joker när man väl spelar Lotto.
( För Lotto förs 20% av det som är kvar efter spelavdraget till två olika fonder som säkerställer Drömvinst-potterna. Blir intressant att se hur ATGs lösning ser ut. När de väl fattar att den inte är något att hemlighålla! )
|
Det skulle väl vara om de i samband med det här förde in V7-alternativet igen då som storspelarna har kvar tillräcklig edge (men inte FÖR stor som de hade då). Det lär ju inte hända dock...
Off topic: Stör mig fortfarande på att de inkonsekvent har lämnat kvar V6-alternativet. Det lär väl röra sig om att potten inte är tillräckligt stor för att jättelika spelsyndikat får tillräcklig edge där. Och personligen hade jag lagt ner V64 helt om de plockat bort V6 så det var nog ett bra beslut affärsmässigt. Men inkonsekvensen irriterar mitt ordningssinne...