Citat:
Ursprungligen postat av Kors i taket
Intressant. Har själv funderat på detta. Jag ber om ursäkt för att jag inte orkar läsa igenom hela tråden men ungefär hur stor är din samlade kassa nu i units/kronor efter detta? I början ser jag att du uppdaterade kassan men sen slutade du någonstans.
Mvh
Det bästa är dessutom i mina ögon att välja ut just de odds som har en liten "value" eller mer och sedan se över matcherna som man gör i vanliga fall. Då kan man nog maximera vinsterna - om man inte bara tror på oddset - då bolagen ändå har en edge som vanligtvis ligger på 10%
|
iom att sharps spreadsheet tågade in så avtog mina summeringar då jag fann det onödigt när allt ändå fanns i sheetet. men jag ligger och kravlar runt +/-0 en tid nu. har haft roi som högst och lägst ca 110-95.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|