Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Tre bra H2H-spel till imorrn. Hinner inte skriva kommentarer men jag tycker iaf det är ruskigt bra spel, speciellt Livi Destiny!
Marshland/Yield Boko 1.85
Livi Destiny/Swift Triumph 2.10
Simb Robitaille/The Nobel Cape 1.80
|
Bra plus igår, men surt om man gjort en trippel!
Marshland gick in lätt som tvåa från rygg ledaren på Torvald.
Livi Destiny galopperade stort i starten, var ändå bara några längder efter konkurrenten i mål.
Simb Robitaille var före trots kort galopp.
V75 var långt borta för min del.
Jag valde bort
Bellini till slut, då jag inte trodde han skulle räcka mot de rikshärdade hästarna (det hade han iofs inte gjort heller om han inte fått parkera totalt i ledningen och favoriten inte galopperat).
Stoloppet blev lite lättare än jag trodde när det blev favoritvinst, det blir till att passa Nurmos kusar framöver för just nu radar han upp segrar på rikstoton! Min idé
La Bonne var tvåa i mål iallafall, det var kul att se!
Torvald Palema vann pliktskyldigt i guld.
Dagens stora spel för min del,
Calvados Crane, såg ut att ha problem med banan och galopperade bort sig en bit in i loppet. Den ska spelas igen nästa gång!
Ulvsås Elvis hade jag egentligen aldrig en tanke på att plocka med, främst för att jag inte litar på Bergh. Storskrällen
Kjölstad Spik som jag varnade för var pigg trea i mål!
Trodde stenhårt på
Livi Destiny, men det blev galopp direkt från start. Han hade nog fått svårt att utmana om segern även om det gått iväg felfritt.
Caballion trodde jag mycket på i sista, och hade någon annan än F B Larsson kört hade jag möjligen slagit in spiken där!