Visa ett inlägg
Gammal 2015-10-31, 14:35   #114
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7304
Standard

Lurig omgång som det känns. Lite tankar.
1: Lutar åt att nöja mig med 9 och 12 även om jag gillar 1 och det känns idiotiskt att ta bort Erik med garantispets.
2: Borde vara heltäckt 3,11,14. Kan inte se Gunnel vinna.
3: Varit helt inne på att spika QPQ men tycker de är överdrivet försiktiga med den. Så just nu inne på att gardera med 7 och 9. 2 skriks det mkt om men jag vill se den göra ett helt bra lopp innan jag streckar till såna här %.
4: 8 klar förstahäst. Men rensar bra om det går utanför de mest streckade. Bakspåren känns spelvärda.
5: Lutar åt spik på Örjan. Den mötet ju inget. Hade dock gärna haft med ostreckade 7 även om OA kör.
6: Plötsligt landat i spik på Witasp vilket känns idiotiskt. Men borde ha goda möjligheter att komma till ledning och sen kan den få sitta ifred. Westholm verkar vilja köra preparé, Örjan kör väl inte fram? Skulle väl vara Elit Håleryd då som gjort det bra från dödens tidigare.
7: Tror 3,10 räcker långt. Eller bara 3. Dock sugen på 6 också liksom ev. 9. OA som favorit känns iskallt.

Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken att jag tidigare i veckan hade spikar på Bolt Boko och Be Spontaneous som nu kanske inte ens får streck...:-)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat