Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-07, 12:12   #119
zamora_79
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Stäng av 95% av alla som inte vet något, så kanske er sajt blommar upp igen
Helge ser trav, de flesta här är gratisätare.
Därför har jag och många andra tröttnat.

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Bra inlägg! Jag har tröttnat (sedan mitten av aug) då jag blev avstängd en vecka efter att ha blivit påhoppad och hånad av två skribenter och var dum nog att försvara mig (vilket alla skulle ha gjort i mitt ställe) Sajten har rasat ordentligt på slutet som du mycket riktigt påpekar. Den dagen man byter ut den där KP vad han nu hette kan jag tänka mig komma tebaks. Jävla nolla, som inte ens kan läsa vad som skrivs i inläggen. Analyser och tips om norrlandstravet har nu försvunnit nästan helt och lika bra är väl det.

Håller med er, har följt den här sidan i två år nu och kan bara säga att den inte har blivit något bättre istället har den bara blivit sämre vi har tappat så många kunniga p g a att det finns folk här som inte beter sig och dom som bidrar med bra tips blir då avstängda efter att ha försvarat sig,DÅLIGT.. Nä bättre å skriva och skicka privata inlägg med dom vettiga så slipper man alla problem. Själv skriver jag inte så mycket här på Sharps mer än det som behövs och därför så blir det inte så många inlägg för mig(151st på 2år). Tycker att dom flesta inlägg här handlar om att jag är bäst och att hävda sig mot andra spelare i slut ändan, och tycker man inte som dom nä då blir man påhoppad istället och är allt annat här förutom kunnig gäller speciellt dom nya som kommer in. Fan folk ändra eran inställning och ta till er all info ni får från Sharps och värdera dom rätt för er själva säger inte att man ska tycka lika men samtidigt inte göra påhopp eller skriva en massa skit för att just du tycker olika. vi är alla människor av kött och blod att vissa är bättre än andra på olika saker kan inte vi hälpa, det är bara att gilla läget och acceptera det. Själv har jag hållt på med trav sen barn och har sett ett x antal lopp i mitt liv men bara för det så är jag inte bättre än andra här på sharps, och det ger heller inte mig rätten att bete mig hur som helst.
Men men nu orkar jag inte skriva mer så snälla alla vi kan göra denna sidan till så mycket bättre och hoppas på att dom gamla kommer tillbaka så kanske ni,jag och många andra här hittar sjuan flera gånger om året.

Tack för mig och lycka till med er spel idag hoppas att någon sätter sjuan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kyodai (+10), SO (+10)
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat