Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-07, 13:02   #130
zamora_79
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
De här diskussionerna dyker upp på alla travsidor förr eller senare. Enda sättet att höja nivån är att själv bidra.
Jo men missförstå mig rätt nu, Varför ska man själv bidra med bra tips för att försöka höja nivån här när det ändå finns folk här inne som inte kan ändra sin inställning till att samarbeta med alla, och istället bara förstör för oss alla andra för att dom tycker olika och tro sig vara bäst. oftast så drabbar det dom själva för att det visa sig att dom inte va så jäkla bra som de själva tror att de är.Så här ser det ut varje gång det öppnas en ny tråd om trav och resultatet av det här är att dom mest kunniga till slut tröttnar på allt det här och drar här ifrån eller slutar att skriva, samtidigt som vi andra som är kvar å kämpar på för att sätta sjuan få dras med de odugliga här som inte tillför nåt mer än bara skit.. Nä min tanke är att om vi ska höja nivån här är att alla ändrar den egoistiska inställning de har och börjar att samarbeta med alla. En trevlig trav forum hade tillfört mer nyttiga tips till alla här inne.. Så nu orkar jag inte diskutera det här mer. ha det bäst nu alla..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat