Imorgon blir det nog mer fokus på sporten än på spelet. Försöker ändå hitta några drag som kan vara roliga. Gick inte hela vägen för Handsome Knight som jag gick på rejält under dagens tävlingar. Tycker ändå han gjorde ett riktigt bra lopp, blev slagen av två smygkörda men fick trots allt öppna 09 på en halvkass bana och slog storfavoriten. Under morgondagen tror jag mycket på Trinity Zet som avslutade sylvasst i försöket. Lite synd att det inte är Örjan som kör (gör nog att jag avstår från spel helt och hållet imorgon) men spännande med rycktussar för första gången och fortsatt barfota runt om. Känns som risk att några laddar här som inte står hela vägen hem och då blir Trinity Zet farlig till slut. Olympia Gold givna motbudet.
För övrigt känns det svårt med unghästarna så här sent på säsongen. Gillar verkligen årgångsloppen men brukar vara många hästar som är sämre och skiftar i prestationerna vid den här årstiden. Gör det svårt spelmässigt och mer chansbetonat. Ska inte klaga dock för detta är väl bästa travdagen vi har kvar på året...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|