Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-08, 12:40   #26
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
På tal om Nuncio. Kommer ni ihåg han killen som hävdade att Nuncio är extremt mycket bättre med stängt huvudlag? Han lär ju gå tungt på Melander idag som aviserat möjlig ändring från öppet till stängt. Hans teori har väl dock fallit något då Nuncio sett riktigt bra ut med öppet ett par gånger efter det.

Frågan är om det är positivt med ändringarna på Nuncio, känns ju som ett litet tecken på att Tarzan är tveksam var hästen står. Jag spikar nog iallafall om jag spelar.
1 Buzz Mearas (Adrian Kolgjini) gick fantastiskt bra senast. Blev en våldsam avslutning men det var åkandes. Perfekt läge. Han tar lätt hand om ledningen här. Jag tror inte att han släpper den. På pappret ser det på förhand ut som att Nuncios främsta utmanare är mina hästar, säger Lutfi Kolgjini.

2 Owen Face (Lutfi Kolgjini) gick oerhört bra senast. Har inte visat förut hur bra han är men nu verkar det som om alla poletter har ramlat ner. Vi har vetat hela tiden att den här hästen har kapacitet. Jag tänkt på barfota-ryck, men får fundera på det. Adrian tar ledningen och jag punktmarkerar i dödens. Då får Nuncio tredjespår, säger Ludde.

Ibland ska man ta Ludde på allvar haha
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat