PATRIK FERNLUND tips
V86-1: Här har jag en rolig och en trolig. Den troliga är 2 Magnifik Brodde som sannolikt leder hela vägen hem, den roliga är 10 Prince Cobol som har bättre kapacitet än de flesta tror. Gick bra i skymundan senast, så pass upp.
V86-2: Här kommer bästa spiken idag. 4 Star Advisor Joli kommer säkert till ledningen, och enligt tränaren känns han bättre nu än tidigare så han lär bli svår att stoppa.
V86-3: 10 Talls Odin har utvecklats enormt och är min vinnare här. Garderar man kan 12 Prins Elden vara en rolig skräll att ha med.
V86-4: 9 Seedorf O.M.F. är en jättefin häst som nu som valack uppträder mycket mer stabilt och lugnt. Men - bakspår och kort distans gör det värt att gardera. Ta med några och glöm inte 12 Whitehouse Express som hade vunnit utan galopp senast.
V86-5: 3 Balzac du Chatelet är väldigt kapabel och kan vara kvällens chansspik. Går han felfritt får de övriga kämpa om andrapriset.
V86-6: Inget lätt lopp - kvällens mest streck-krävande enligt mig. 8 Super Photo Bood låter Mattias Djuse väldigt nöjd med. Har dessutom lopp i kroppen. Skrällbud. Spetsfavorit är 6 Diablo Boko som har en bra chans om han når täten och är extra intressant nu med Björn Goop i sulkyn.
V86-7: 3 Magic Number är given att strecka, det är en bra chans från ledningen. Jag har väntat på 9 Rutger Gigant som blev störd till galopp senast och blir farlig om han sköter sig ikväll.
V86-8: 2 Coco de Vie var grym senast och får nu Björn Goop i sulkyn. Kan vara en spik. Garderar man så handlar det om 8 Elma Lane som ju är en bra häst samt 4 Raffinos. Spikar man inte så är det här ett bra trehästarslås
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: asgaya3141 (+5)
|