Citat:
Ursprungligen postat av jocklon
Hej alla sharpsare!
Jag har länge tänkt på den här Widman. Han måste ju vara ATG:s absolut sämsta ansikte utåt?!?! Eller har jag fel?
Men ändå det är gubben som jobbar absolut mest av alla i liven... Han har förvisso inga stora sändningar som V75 eller V86 men han kör ju i stort sett alla vardagar.. Alla lunchsändningar och även ibland kvällstravet.
Detta är ju smärre skandal i mina ögon. Han är ju sjukt tråkig, hängig, trött, fantasilös och en favoritälskare av rang.
Dessutom tror han sig vara något gentemot dessa stackars bisittande tjejer som han har i studion. Han använder ofta en tråkig nedåt-låtande ton mot dessa tjejer som ändå försöker göra sändningen lite trevligare.
För mig är det ofattbart att han får vara kvar. Han bidrar ju med exakt NOLL! För att locka till sig fler spelare och intresse kring till vardagstravet så måste ju dom som bestämmer ta in någon skön rolig snubbe med lite kunnande men också med entusiasm!!
Sitter han på något livstidskontrakt tro!?!? Eller är det bara jag som tycker såhär?
|
Widman är OK tycker jag, lite flat i sina åsikter vid misstänkta stallkörningar och liknande bara. Däremot Eskil orkar jag inte med, skippar liven när han kör.