Citat:
Ursprungligen postat av jocklon
Jag är förvånad att så många av er här inne verkar ha ett så gott öga till honom.
Då kanske dom inte är så fel ute som jag trodde genom att behålla honom.
Visst kan han se huruvida en häst ser bra ut eller ej i värmningen, just detta är ju vad dom flesta av er verkar tycka om med honom. MEN det kan väl alla värmningsexperter hoppas jag. Kolla bara på en sån som Molin, han har väl ett minst lika gott öga för värmningar. Dessutom är han lite skönare att lyssna på... Det jag vänder mig emot är inte Widmas okunskap om travet utan om hur extremt TRÅKIG OCH TRÖTT han är i sändningarna! Man vill ju lyssna på en skön snubbe som är lite entusiastisk och duktig samtidigt. David Nevez är ju ett sånt exempel - ung och hungrig! Hansson saknar man ju såklart, han är ju en rolig jävel (även om han inte vet om det) ...
Och tipsen bryr jag mig inte alls om egentligen. Men Widman spelar ju otroligt tråkiga fantasilösa system. Hade varit roligt att se hans statistik över alla system han lämnar som förslag på hemsidan! Hans högsta vinst under 5 år är väl knappast över 10 laxar! (utan ha en aning)
|
Absolut inte, det är just detta som är problemet. Hörde Matteus bara för ett par dagar sedan slakta en häst i värmningen som såg (för den hästen) normal ut. Vann gjorde den dessutom. Det krävs kompetens för att vara värmningsexpert. När man inte hinner kolla värmningar eller inte vet hur en häst brukar värma är det dessutom en väldigt viktig person för dig som spelare. Widman är inte världens roligaste person, nej, men han är påläst och vet vad han snackar om. Molin är okej men känns inte lika påläst (inte konstigt då han leker reporter halva tiden). Resten är amatörer i jämförelse.