Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-13, 14:18   #21
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Hej alla sharpsare!

Jag har länge tänkt på den här Widman. Han måste ju vara ATG:s absolut sämsta ansikte utåt?!?! Eller har jag fel?

Men ändå det är gubben som jobbar absolut mest av alla i liven... Han har förvisso inga stora sändningar som V75 eller V86 men han kör ju i stort sett alla vardagar.. Alla lunchsändningar och även ibland kvällstravet.

Detta är ju smärre skandal i mina ögon. Han är ju sjukt tråkig, hängig, trött, fantasilös och en favoritälskare av rang.

Dessutom tror han sig vara något gentemot dessa stackars bisittande tjejer som han har i studion. Han använder ofta en tråkig nedåt-låtande ton mot dessa tjejer som ändå försöker göra sändningen lite trevligare.

För mig är det ofattbart att han får vara kvar. Han bidrar ju med exakt NOLL! För att locka till sig fler spelare och intresse kring till vardagstravet så måste ju dom som bestämmer ta in någon skön rolig snubbe med lite kunnande men också med entusiasm!!

Sitter han på något livstidskontrakt tro!?!? Eller är det bara jag som tycker såhär?
Jag gillar Widman eftersom han är en proffsig hästkarl med blick för häst och kusk. Det gäller förresten Molle och Forsgren också. Alla boende i Halmstadtrakten.
Efter den här tråden lyssnade jag särskilt på Widman idag på Valla. Här satte han klockren rak LD till drygt 10 ggr.
Jag har pratat med Widman några gånger och talat om när jag tyckt han varit bra. Jag tycker det är bättre, att berömma när det är befogat än att skälla även om det är befogat.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat