Mina tankar,som jag ser det en väldigt trevlig omgång.
Avd 1 Takethem och Global Patriot självklara enligt mig, Napoleon spurta bra senast måste nog med liksom 12, skulle gärna ta med ettan också då den troligen sitter i spets eller rygg ledaren, men får bli första reserv.
Avd 2. svårlöst tycker jag, Mellby har gjort det jätte bra men dåligt läge och många bra med gör att gardering är given, min första häst är Salong därefter Thaiger E, men stor gardering krävs känns det som.
Avd 3. Här spikar jag Delicious nerstruken ett spår , Tror Örjan vinner hur han än kör.
Avd 4. Mycket snack om 8an som sagt, men det struntar jag i lite lurigt läge men jag tycker hästen gick bra förra året ,verkar som att formen är på väg jag spikar.
Avd 5. Nuncio vinner säkert, men är han något sämre denna gång och Dailey lite bättre så kan det gå, 4 och 5 lås.
Avd 6. Total Value har jag spikat två gånger i rad , denna gång vågar jag inte på grund av galoppen senast, Orakel Face fin senast men även där galopp, tvungen ta med 12an också.
Avd 7. Ganska öppet lopp bakom dom bästa, Speed D kanske kan ta ledningen och köra där då blir han hyper intressant tycker jag, 4 an och 6an äker också med.
Detta tillför säkert ingenting men ville ändå skriva mina tankar, lycka till allihop.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|