Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-14, 11:21   #28
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
widman är bra men för pengakåt (jobbar ju alla dagar i veckan). Klart man inte levererar 100 % då. Dåligt av Atg att inte haja det.

Molle är bra. Någon skrev att han inte var påläst, men det är han väl visst? Jämnheten själv skulle jag beskriva honom som.

Neves skulle jag också beskriva som dryg. Han pratar som om han vet allt. Tror dock han kan vara missförstådd. Gillar honom mer nu än för någon vecka sedan.

Peter A är en fjant.

vad gäller värmningar är molle och widman överlägsna. Att vissa inte tycker detta är viktigt (läs Niklas här) är för att han troligen inte kan bedöma dom. Då håller jag med om att det är enklast att inte lägga vikt kring det.

På den tiden där Widman enbart kommenterade värmningar ( på Solvalla ) och delade ut "Widmans värsting" utan spelförslag var han riktigt bra.

Neves är mycket duktig och kan nästan allt. Därför tror han att han kan allt.

En tipsexpert i ATGs regi ska lägga spelförslag enligt förutbestämda mallar som de programansvariga tror ska tilltala "den stora mängden".

Jag har noll och ingen förståelse för att man har med tipsexperter som inte får göra expertsystemförslag.

Precis som flera redan har påpekat i tråden skulle det vara mycket bättre om de koncentrerade sig på att enbart förmedla information och intervjuer ( med "rätt frågor" ).