2015-11-14, 12:59
|
|
Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
|
Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter
Jag lyssnar alltid på Vass eller Kass för att höra vad Huselius tycker. Han sätter bevisligen då och då något av sina 20 000 kronorssystem. Huselius hymlar inte med sina drag. Vem av oss kan ringa direkt till Björn Goop, Erik A, Örjan, Jorma, Ulf O, Nurmos, Untersteiner osv och få pålitlig info. Han ger mig mycket info, som jag kan överväga vid streckbesluten. Han representerar spelarna. Vass eller Kass kan dock med fördel undvara en del okunniga snacksaliga figurer.
Tidigare var Erik ofta med men inte på länge. Synd eftersom han representerar kuskarna. Han är den intelligentaste av alla kuskar, uttrycker sig välformulerat och ljuger inte. Dessutom har han glimten i ögat. Andra erfarna kuskar som Örjan och Ulf o tillför också massor av info. Björn har sitt eget enformiga Björnkollen, ett inslag med högst varierande kvalitet. Det beror på om Björn just läst V75-Guiden, Spelvärde eller annat tips. Eller om han själv ansträngt sig att studera programmet.
atg.se på fredag em är det bästa informativa programmet inför V75. Det är inget jippo. Intervjuer med Walmann, Untersteiners, Veijo och andra seriösa tränare. Mer udda som Bergh, Tarzan, Ludde och den helt underbare Anders Brekke sätter färg inför besluten om streck. Konsten är att sålla.
Idag har jag tagit till mig Huselius' egen häst Titan Lavec - ett fynd till 8 %. Telefonintervjun med Steen Juul har gjort att jag garderar Takethem och tidigt streckar Total Value.
|
vad fanns det för minus på Takethem som gör att du garderar ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|