Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart
Ruggigt rolig omgång vi har att se fram emot på onsdag och dessutom kryddat med en trevlig jackpot, vilket det var ganska längesen vi hade på V86..
Calvin Borel omgångens enligt mig mest spelvärda med tanke på hur procenten ser ut gentemot värsta och enda (?) konkurrenten Dernier Viking. Men det hinner givetvis förändras.
Day or Night In har jag mycket svårt för att se förlora.
Propulsion kan jag däremot tycka är klart överstreckad, SÅ bra var han väl inte i debuten och kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad. Nytt skoryck på Twitter skulle vara mycket intressant.
|
Day or night är ute på sitt tuffaste prov hittills. Visst var den ruggigt fin senast men fick loppet samtididigt lite kört i halsen o va skyldig att vinna. Nu har jag svårt att se honom ta emot wingait ch från början o ska då slå den utvändigt. Det tror jag inte den mäktar med. Sen finns det ju fler kapabla hästar att va rädd för som varit ute i stentuffa gäng o gått bra. tre kriterieförsöksvinnare tex: Mt kingofthehill, cupido sisu, expensive river. Ska bli intressant att se hur strecken hamnar här.