Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-17, 19:47   #217
onilsson
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 271
Standard

Knile Davis traden var precis som du skriver dagarna efter att Charles skada sig. Och kan ju också skriva att det var han som skickade tradeförslaget. Var alltså jag som fick McCoy.

Jag har absolut inga problem med att få skambud. Jag ser det som att man visar intresse för en av mina spelare. Och om jag kan tänka mig att släppa spelaren i fråga så kan man komma med ett motbud och till slut kanske man kan komma fram till något. Om man gör ett förslag som accepteras direkt så finns ju chansen att man kunde ha fått spelaren "billigare". Sen behöver man ju inte gå till överdrift, menar väl snarare att man kan börja med ett lågt bud snarare än riktiga skambud.

Tycker att folk verkar tillräckligt kunniga och vi har ändå lagt in lite pengar så det känns svårt att utnyttja folk. Och så klart ska båda parter känna att man gynnas av traden. Men folk har ju olika åsikter om spelare så även fast att jag inte tycker att den jag byter med gynnas så betyder inte ju inte det att han inte tycker det.

Jag är förvånad över hur mycket trades det har varit men tycker bara det är kul. Tycker att Doctor Mc Stuffins livat upp ligan med alla sina trades, även fasst jag själv inte skulle vilja tradea riktigt så mycket.
onilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat