Bjerke..
avd1. Många lär ladda, 2-3-4-5-6 alla kan lägga iväg. Man skall prova att ladda med Call me hanover får se om man lyckas? Tuffkörning gynnar framför allt 10 och 12...
avd2. Bula bula står ensam på volten och tar enkelt spets om felfri. Har två segrar över stayer distans. Drömde att Örjan kom längst ut och tog skalpen på 1an men drömmar brukar sällan vara sanndrömmar. Reveller var riktigt bra vid segern senast.
avd3. 2-3-4-5-6 alla kan lägga iväg. Fördel nr 2 men lär nog släppa? 4 eller 5 till spets? 8an har toppkapacitet, spåret? tokskrällen kan vara nr 10 som flyger långt om det blir tempo på loppet. Även Örjan och nr 9 så klart.
avd4. på ett av mina bolag spikar jag Carame som spurtar sylvasst varje gång och körs av en kusk i flytet för dagen. Bakom är det öppnare.. Bara måla..
avd5. På mitt största bolag spikar jag Global P som sitter i spets efter en bit, toppchans!
avd6. Buzz M tror jag spetsar och leder runt om. Passa dock tokskrällen nr 7 som har fått hårdhet och gör bra lopp hela tiden.
avd7. Owen F spurtade ner Nuncio för ett tag sedan, verkar ritkigt på G för dagen. Habito har 5 av 5 i spets så taktiken är nog given. Även nr 1 som kan öppna bra och har vunnit 9 av 13 från tät. Provar och lyckas? Tango Vang gillar hård fart lika så nr 7.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|