Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-21, 20:03   #9
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Verkar lite som många tror att det bara är förlorande spelare som är spelberoende. Sen kanske man borde skilja på orden missbruk och beroende.

Exempelvis vad är det som säger att Wagge och Chriscraft inte är eller har varit spelberoende?
Kan bara tala för mig själv och jag har definitivt varit spelberoende.

Jag fick beroendegenen i förtida arv av min far. När man blickar tillbaka så började det redan när man var 6-8 år kanske? Missbruket då handlade uteslutande om så kallade hockey och fotbollsbilder. Det var mörka inköp också så man visste aldrig vad som låg i den där lilla påsen, fast det var ju hela grejen att man inte visste. Tror det var färdiga album där man skulle klistra in spelarna och så länge det fattades någon var man tvungen att fortsätta. Så redan från början hade man ett klart osunt förhållande till spel och spänning. Man åt inte ens godis utan allt gick till påsarna med bilder.

Så man hasade med jämna mellanrum ner till Pusher Street a.k.a Svamptorget för att få sin lilla påse som man med darrande händer sprättade upp direkt vid fontänen. Men det var ingen bild på Eusébio denna gång heller utan ännu en dubblett av någon ytterback i Elfsborg.

Ja sen ordna det till sig så småningom men det får vi ta en annan gång.

Jo det var album som jag misstänkte. http://kafe-k.se/wp/mitt-minne-2-maj-2015/

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10), Stekel (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat