Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-22, 11:24   #17
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
För mig är Sparkling Kronos ruggigt intressant där. Om Veijo bara fått ordning på henne och Wester undviker galopp så sitter hon riktigt bra på det. Mot spets och sedan hålla ett bra tempo i 2140 m så ska de aldrig kunna hinna i fatt den. Detta är en riktigt kapabel dam som visat höga fartresurser och som bara ska vinna ett sånt här race med detta försprång egentligen.

Dancing Pride är seg i volten och kommer väl bara bli hängande från springband? Värre med French Me som kan få en riktigt bra start och komma fram lite för tidigt!

Men nä, fan, detta vinner Sparkling Kronos felfri. Klartecken!
Jo, Sparkling är en finfin modell. Ett lopp jag avser att gardera, då många hästar "ska bli intressanta att se". I grunden delar jag din syn på Sparkling som hästen i gänget.

4 Yippie Chic sänkte ett system för mig när hästen vann på 14,7 på snyggt vis. Hur står sig en sådan insats i det här gänget? Framvolten.

12 Önas Ida har en skalle av guld, verkar fortsatt befinna sig i lagom klass.
9 Candy Store i dödens på Deepdish på Halmstad i somras! En insats jag inte kan släppa. Den hästen måste ses som kapabel i gäng likt dessa.
13 B.O. Ris barfota är nyttig.
Nä, för mig är detta garderingslopp två.

Avd I, III och VI kvar för mig att bena ut.
I VI:e tror jag mycket på Lonely Star, men Salma Silvio är en grymt fin modell. Det blir till att gå spik eller sparlopp där.
I III:e tänker jag gå väldigt kort. Just nu vet jag inte alls vad jag tar mig till.
I I:a tänker jag kosta på mig runt 4-5 streck inom ramen, då jag kör reducerat. Conrads är given att ha med ifrån bricka 3.

Du ser fram emot lopp 1. Jag ser fram emot montén! Trott eller ej. Ronden har fastnat för 4 Dollar Access efter en tilltalande montédebut. Jag väntar fortfarande på att 2 Seyffenstein ska går felfritt under sadel igen. Då blir det åka av, tänker jag.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat