Citat:
Ursprungligen postat av Fidus
Jo, Sparkling är en finfin modell. Ett lopp jag avser att gardera, då många hästar "ska bli intressanta att se". I grunden delar jag din syn på Sparkling som hästen i gänget.
4 Yippie Chic sänkte ett system för mig när hästen vann på 14,7 på snyggt vis. Hur står sig en sådan insats i det här gänget? Framvolten.
12 Önas Ida har en skalle av guld, verkar fortsatt befinna sig i lagom klass.
9 Candy Store i dödens på Deepdish på Halmstad i somras! En insats jag inte kan släppa. Den hästen måste ses som kapabel i gäng likt dessa.
13 B.O. Ris barfota är nyttig.
Nä, för mig är detta garderingslopp två.
Avd I, III och VI kvar för mig att bena ut.
I VI:e tror jag mycket på Lonely Star, men Salma Silvio är en grymt fin modell. Det blir till att gå spik eller sparlopp där.
I III:e tänker jag gå väldigt kort. Just nu vet jag inte alls vad jag tar mig till.
I I:a tänker jag kosta på mig runt 4-5 streck inom ramen, då jag kör reducerat. Conrads är given att ha med ifrån bricka 3.
Du ser fram emot lopp 1. Jag ser fram emot montén! Trott eller ej. Ronden har fastnat för 4 Dollar Access efter en tilltalande montédebut. Jag väntar fortfarande på att 2 Seyffenstein ska går felfritt under sadel igen. Då blir det åka av, tänker jag. 
|
Yippie Chic har likt Sparkling Kronos tjugo meters försprång på de värsta konkurrenterna. Tro det eller ej, det betyder mycket då vi saknar någon riktig stjärna där bak. Tidig!
De andra du nämner ska också räknas i ett ganska öppet lopp om man inte väljer och ta ställning för någon. Typiskt såna hästar som gör det bra mest hela tiden och gör gedigna prestationer gång efter gång.
B.O Ris har varit
sjuk förresten, det har även
Staro Happy Hour i sista varit.
Apropå sköta sig. Skulle Stall Denco ha fått ordning på Viking Kronos-sonen
Persimmon Face i tredje så blir det åka av. En kapabel herre det där som dock verkar lite ding i huvudet, men det blir bra med tiden
Så, då lirar vi följande;
V/P -
Raijin Face - Lopp 1
V/P -
Seyffenstein - Lopp 2
V/P -
Persimmon Face - Lopp 3
Finns två möjligheter;
1. Alla tre galopperar och vi är pank inför V64.
2. Alla tre går felfritt och vinner och vi har gott om kosing inför V64.