Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-22, 14:43   #234
jaroiten
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Harletun Visa inlägg
Nu är det kanske bara jag som är lite löjlig men hur kommer det sig att senaste traden blev godkänd?

Jag tycker inte det är en fair trade någonstans.

DRMC får en QB1 samt en TE1.
Han tradear bort 2 flex-spelare samt det bästa D/ST, som bara möter bra offense resten av året.
Det plus att PF redan har det D/ST som är rankat 5a gör att jag inte tycker detta är en fair trade som borde gå igenom.

Någon annan som känner likadant eller är det bara jag som är löjlig?

Nu menar jag såklart inte att LM borde nekat traden utan att möjligheten att rösta mot borde varit öppen mer än 10min.
Jag tycker traden är hyfsat fair även fast Carr+Graham delen känns marginellt mer värd. Kan dock se varför den gjordes. Philly har redan Palmer som är stabilare än Carr och hade behov av RBs.

Men jag håller dock med om att det är lite konstigt att trades ens går till LM review om de ändå bara snapgodkänts av LM direkt. Nu kan man ju förklara det med att det är söndag och matchdag och trades måste igenom snabbt idag, men det har ju även hänt mitt i veckan att trades godkänts inom några minuter.. Så jag tror knappast ändå att folk skulle orka rösta för eller emot då man antar att tillräckligt många ändå inte kommer hinna rösta innan LM accepterar.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat