Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-22, 17:51   #235
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vi har ju redan kommit fram till att trades ska godkännas så snabbt som möjligt och om jag skulle råka trycka igenom en trade som är helt fel, typ A.Peterson mot B.Bolden så går det att justera i efterhand.

Samma om jag trycker igenom en trade som i mina ögon är jämn men alla andra tycker den är helt fel, då så får ni säga det så snart ni kan här så går det att justera.

Tidigare under säsongen så är det ju i stort sett aldrig någon som röstar på trades så det är ingen idé att sitta och vänta på det.

Den här traden är det väl inget snack om att den är okej enligt mig. Jag kollar inte hur schemat ser ut för alla spelare inblandade i traden utan jag kollar så det är inte helt fel och sen godkänner jag den.

Det har varit flera trader som jag inte tycker är riktigt fair för båda parterna men ska jag sitta och analysera det hela tiden? Dessa herrarna var överens om detta och eftersom den inte är helt fel på något sätt så går den igenom.

Vem som tjänade på traden? Det vet jag inte ens och det brukar jag inte lägga energi på att försöka räkna ut heller.

Nästa säsong kanske det är enklast att låta traderna gå igenom av sig själv istället så slipper ni bekymra er över att den ena traden går igenom på 10 minuter på en söndag och nästa trade på 4 timmar på en onsdag, trots att det inte spelar någon som helst roll egentligen.

Sen att det kan innebära att man får vänta 5 dagar på att traden går igenom är väl en annan femma... Det uppkommer väl säkerligen nya andra problem som vi får hantera då!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat