Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-22, 22:56   #239
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Harletun Visa inlägg

Lazlo - Okej jag måste missat att VI har kommit fram till att godkänna alla trades så snabbt som möjligt.
Diskussionen var uppe här i tråden för några veckor sedan och då kom vi fram till att traderna skulle gå igenom snabbt och sedan skulle man justera nånting i efterhand om man kommer fram till att det inte var en rättvis trade.

Var DU eller någon annan inte intresserad nog för att vara en del av diskussionen så får man helt enkelt skylla sig själv om något blivit beslutat fast man inte håller med.

Enda anledningen till att jag trycker igenom traderna innan den ibland långa review perioden är för att vara snäll så att saker och ting ska gå lite snabbare.

Jag har nu märkt att det bara blivit något negativt av mitt försök att underlätta trader så jag kommer sluta med det.

Det krävs 8 vetoröster för att neka en trade och ni får göra bäst fan ni vill med varenda trade framöver. Jag kommer inte godkänna någonting i förtid och om det är en orättvis trade så får ni se till att rösta ner den isf, annars går den igenom när reviewperioden är slut. Finns ingen som helst anledning för mig att lägga ner någon extra tid på traderna längre utan det är bättre att allting går genom "systemet".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)

Senast redigerad av Lazlo den 2015-11-22 klockan 22:59.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat