Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-23, 06:57   #242
mequei
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Nej, jag vet vad du menar, vilket du förmodligen har gemensamt med en stor majoritet av andra fantasy spelare.

Det som jag tycker, det som jag har upplevt genom att spela i "pro" ligor (pengar, keepers, dynasty, allt mellan 10-20 lag) några år innan vi ens började här (återigen menar jag inte att nedvärdera dina erfarenheter och kunskaper, bara sätter upp en referenspunkt) är att trejds ska enbart stoppas när det handlar om collusion eller att balansen rubbas så pass mycket att det påverkar ligan.
Det ska absolut inte spela någon roll om nån vinner (hatar det uttrycket) eller att nån har blivit lurad genom att man säljer en skadad spelare (det är ditt ansvar att kolla allt runt om spelare som du köper) eller att det är fair eller vadsomhelst. Så länge det inte handlar om samarbete mellan 2 parter eller rentav löjliga trejds ska allt stå hela tiden för det är enbart då som ligan har integritet och låter ägarna själva bestämma vad som passar bäst för deras lag och vad som de tycker ska hända i framtiden.

Så fort man kommer in att leta andra skäl för att stoppa trejds så kommer det upp fler problem än man annars brukar ha och det är också min erfarenhet med det hela. Det är klart att det har hänt en och annan gång att LM och ligan har börjat gnälla för mycket och då blir det inte roligt.
Antyder du att den omtalade traden var en lömsk,rutten "collusion"??
Bara svara JA eller NEJ .
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat