Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-23, 18:44   #301
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Låter intressant! Har även lite H2H och vinnar spel varje dag som jag nyss börjat med. Om du kikar in under min avatar så kan du kolla in dom kommentera gärna vad du tycker och tror
Oracle gillar jag inte, tycker oddset är för lågt. De tre mest spelade här håller jag som ganska jämna, och Select Yankee och Oracle gick precis jämnt efter galopp när de möttes. SY gjorde dessutom större delen av jobbet i tredjespår. 2.40 skulle jag nog vilja ha för denna.

Zapdos Håjt är nog den som jag tycker är bäst. Läget är så mycket bättre än konkurrentens och distansen är en fördel. Åke låter inte så uppåt på sin, men jag tror nog den kan duga bra. Sammantaget är det ett bra spel tycker jag!

Warrawee Lizzy tycker jag är ett för marginellt spel. Det finns lite för lite underlag för att göra någon bra värdering mellan dessa. Orutinerade treåringar innebär flera osäkerhetsfaktorer man får räkna in. De är osäkra i travet och de utvecklas olika fort.

Västerbostreetlite ser vid första anblicken bra ut, då han har ett bra läge jämfört med konkurrenten och borde stå sig bra häst mot häst. Men om jag badkarskör lite så talar mycket för att Berghs häst inte kan hålla ledningen, men han är nog snabb nog att hitta till rygg ledaren. Alandias Karisma är en av de snabba utvändigt och får hon ledningen släpps det troligen vidare när det kommer någon mer betrodd och ställer en fråga. Nu sitter Västerbostreetlite i tredje inner, och då fältet ser ganska jämnt ut kan han mycket väl bli sittande där, medan Kontio har fritt att spurta. konkurrenten har fritt. Fältets sammansättning talar inte för att det blir "Solvallalunk" och tempotorsk för köhästarna heller.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat