Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-26, 21:06   #3621
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Meningen med sådana här spel är att man ska missa när det är låga utdelningar och vara med och knacka på dörren vid skrällar/stora utdelningar, precis som på travet. Helt ointressant när 15 personer ska dela att gå för siffror under 10000kr så mitt tips är att helt reducera bort alla tråkiga rader.

Svackan får gärna vara ett halvår om vi sen är med när det betalar 100k+.

Det stora problemet som vi har haft är att vi har helt kommit fel på omgångarna där vi trott att det ska bli få mål blir det mycket mål och vice versa. Nu blev ju utdelningen skräp idag så inget att gräma sig för.
Jag håller med dig till fullo, meningen är att försöka va med o hugga när raden ger rejält betalt. Jag känner dock ibland att inte alla är med på samma linje. Senast igår i mitt förslag till CL där jag lämnade några "hål" i ramen var inte alla med på noterna, vill även minnas att du gav "sharps" för det inlägget, så lite tycker jag att du talar emot dig själv(jag tolkar sharpsen som att du höll med angående vad som stod i inlägget) Med den svackan vi har just nu känner jag även att vi mer jagar att sätta en rad än att jaga dom stora pengarna.

Vi behöver lite medstuds nu!
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat