Ämne: V75 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-27, 22:07   #53
oggeb

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag var inte bland dom 12 kan nämnas

Det var inga 6oo personer på plats på Bergsåker. Nere vid kassorna och under loppet ute på platserna var det möjligen 40-5o st om man räknade alla.

Och medelåldern en bra bit över 6o år. 5 vakter gick omkring i gula sina västar. kostnaderna för dessa översteg lätt entrépengarna skulle jag gissa. I och för sig ville många stanna hemma och se Zlatan. Vardagstravet kommer att tappa ÄNNU mer nästa år skulle jag tro.
..och det kan banorna gott ha. Dom har inte gjort ett skit för att locka yngre publik till banorna. Det ser likadant ut nu som det gjorde för 10 år sedan. Ganska givet att man tappar publik när resten av samhället har utvecklats enormt under samma tid som valla, åkern och jägers har stått stilla. Det är överlägset att sitta på nätet och lira. Man missar inte en värmning eller intervju om man är på nätet nu för tiden. Det är nog till och med en fördel med tanke på att alla inte har möjlighet att skapa ett reducerat system på banorna med hänsyn till sen info. Banverksamheten kommer dö ut totalt om dom inte snäpper upp sig rejält.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), hammering (+5), kasse (+2)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat