Ämne: V75 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-28, 10:57   #69
Executive

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2393
Standard

Känns lätt men ändå svårt idag om ni förstår vad jag menar. Några minus på de två storfavoriterna som dock ända kan ta hem det idag vilket gör att jag har svårt att få bra systemkonstruktioner idag.

Jägers är väl dock spetsbanan nr 1 så skrällgarderingar letar jag först och främst bland spetsbuden.

1. AVD3 - 1. Harry Haythrow (3%) i guld har ju vunnit förr på Jägers vid denna tid. Peter låter försiktigt positiv vad jag läst. Inte omöjligt att han kommer till ledning heller eller är det så enkelt att 3. Arazi Boko tar eller får överta ledningen och sedan är hästen att slå?

2. AVD4 - 2. Unity Knick (3%) till ledning är absolut ett möjligt scenario. Christoffer får en snabb revansch efter Harrys skrällseger i loppet innan :-) redigering: Jag glömde skriva att han ska tävla barfota för första gången!

3. AVD5 - 4. Chocolate Gold (8%) med startsnabbe spetskungen Erik A på gamla hemmaplan leder länge.

Vid fin värmning spikar jag nog trots allt 1. Breidablikks i avd1 samt 10. Alkilizer i avd7 som är starkast till slut? Stänkrädd var dock nytt för mig.

Senast redigerad av Executive den 2015-11-28 klockan 11:03.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat