Ämne: V75 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-11-28, 14:54   #109
qwerta

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
V75:1
Förordar 7 Sylvester Amerika. Det kommer inte att kosta ett skit att få andra eller tredjepar utvändigt här och Unter Jr kör ju rätt offensivt ibland (när han har att åka med) så ett havvarv liknande det som Björn satte upp utanpå Nuncio för ett tag sedan så undrar jag om favoriten verkligen pallar ända in i mål.

Jag var tidigt inne på Sylvester som spik men jag tror att jag ska dubbla med Sr och 10 Orion Tilly. Den här kan också gå nedåt 1.07 i 400 meter och får han bästa loppet så - då kan 3%-aren vara ett faktum....

V75:7
Många som förordar 10 Alkalizer M här men jag undrar om han verkligen plockar ner 5 Bar Plombier från dödens (som sett riktigt bra ut på slutet). Får överta spets från startsnabb 4 George Mae, håller sitt 13-tempo i tät första varvet och 1.10 sista 700. Nja, jag är tveksam.

6 Huge Star har varit ok men inte mer, tycker jag. Ska nog ha en riktig smörresa för att vinna det här.

Jag lekte lite med tanken att ta med Takter och 12 Handsome Knight. Jag var inne på Handsome Knight näst senast (efter att ha sett hur han plockade ner Tycoon Conway Hall på Valla) men då var han inte riktigt, riktigt i slag. Senast vann han enkelt. Och vann från liknande läge för några starter sedan. En riktig bedövare som står i 6 ggr pengarna (plats) på Bet365.

V75:2
Här är endera jag eller spelarkollektivet helt fel ute. En favorit som har 12 andraplatser mot 2 vinster? Ja, jag är medveten om att hon nu är i regi Reijo men ändå. Andrahandsfavorit med en klåpare i sulkyn och 2 galopper senaste 4 starterna? Allmänt "seg" häst som förmodligen hamnar helt punchigt på det idag? Globalen har glänst lite i enklare sällskap. Samtidigt så kan det finnas mer i hästen än vad vi sett hitintills.

Jag rankar 10 Da Vinci Boko först. 9 Bubba Degato, 5 Apollonia och barfotadanasande 11 Dizzy River får komplettera.

V75:3
3 Arazi Boko till 18% är plötsligt ett bra spikförslag. Jensen i dödens och Tillmann tempotorsk sist utvändigt. 7 Rod Stewart gick hyggligt men inte mer senast. Det blev lite tungt att gå först i tredjespår i hyfsat tempo. Problemet är väl att han "alltid" blir tempotorsk och "alltid" sitter för långt bak. Hjälper inte att man går 1.07 sista 500 om man ska behöva ta 5-6 längder...

V75:6
Funderar på att rygga travtjänsterna. 6 Rocky Egedal brukar vanligtvis alltid få påbörja anfall från absolut sista plats i ett 15-hästarsfält - och ändå svepa packet. Har nu ett skapligt läge, kan väl öppna från springen, och verkar ha riktigt bra form (vunnit två i felvarv från olika lägen).

V75:5 och V75:4 - garderas så långt plånboken orkar.

Lycka till!
Många kloka ord lutar själv också mot spik i första (Sylvester) och
Rockey i 6e riktigt synd att Travtjänsten kör den :-(
Sedan är jag svag för Gambino D som utvecklats fint hos Johan!

Lycka till själv!

::
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat