Visa ett inlägg
Gammal 2010-06-24, 11:42   #86
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
jag gillar mest att tippa på matcher som jag kan se på tv/nätet. visst satsar jag på baseboll när jag ser bra odds här. men är helt ointresserad av amerikanska sporter. annars är jag väldigt spelkåt på allt möjligt. men inser att jag måste skärpa mej.så bra att vara här och slippa leta bra odds själv.

men vad tror du. säger att jag har 1000$ i kassan. för att räkna enkelt säger jag förloror 5%(50$) på en dag . då har jag 950 kvar kvar. ska jag spela på spela på procent på dom 950$? eller tvärtom om jag vunnit, höja insatsen, eftersom % av kassan är högre. det låter rimligt. men?

förr var jag bra på matematik.bara 5 och mvg på betyg under skoltiden. men med en hjärnskada har jag svårt att förstå vad folk säger,skriva normalt,tänka och räkna. hjärnan orkar helt enkelt inte tänka. .
Om det är någon tröst är min matte på matte A, gymnasienivå

Jag anser att du inte ska höja sänka dina insatser så fort. Men återigen det är upp till dig.

Jag kommer höja när jag nått 50% ökning av kassan.. är halvvägs dit. Sedan sänker jag om min rulle är 80% av startvärdet.

Om du vill höja/sänka ofta så kör flytande units istället. Dvs:

Spel 1: 3% av $1000 = $30

Spel 2(vid vinst på spel 1): $30.9
Spel 2(vid förlust på spel 1): $29.1

osv
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat